Fairsports en Jako verlengen contract

04 maart 2018
Fairsports en Jako zijn samen met onze vereniging een nieuw 6-jarig contract aangegaan. Dus ook de komende jaren is Jako via Fairsports de kledingleverancier van Oirschot Vooruit. We hebben de afgelopen jaren gezien en ervaren dat uniformiteit in de kledinglijn bijdraagt aan een positieve en representatieve uitstraling van onze club. Daarnaast bevalt de samenwerking met Willem van de Vleuten en zijn medewerkers ons uitstekend.

Ook blijft Fairsports sponsor van JO17-1 en zijn de sponsorafspraken zelfs uitgebreid naar de JO17-3 en JO17-4. Deze laatste twee teams zullen volgend seizoen ook shirts dragen met de naam Fairsports op de borst. Wij zijn als vereniging erg blij met de gemaakte afspraken en danken Willem van de Vleuten voor de uitbreiding van de sponsoring. Voorafgaande de wedstrijd tussen Heerenveen en Willem II zijn de contracten getekend. Wij danken Fairports en Jako voor de voortzetting van de samenwerking en de gastvrijheid in het Abe Lenstra stadion.

Beste leden,   Na de raadsvergadering van 17 april 2018 hebben we wekelijks intensief overleg gevoerd met de gemeente… Meer >

De senioren elftallen zijn bekend, zie dit document. start seizoen 2018/'19 veldvoetbal Publicatie competitie-indeling A… Meer >

Michael is gepromoveerd naar het talenten traject betaald voetbal en mag gaan fluiten in 2e en 3e divisie en 4e official bij de jupiler… Meer >

Door de jaren heen heeft Joost verschillende interviews gegeven via deze site en bij div. kranten, we willen toch even stilstaan bij… Meer >