Jumbo start unieke PSV voetbalplaatjesactie

11 januari 2018

Vanaf woensdag 10 januari kan er bij Jumbo Oirschot gespaard worden voor Paniniplaatjes van PSV. Diverse jeugdleden waren deze middag bij de kick-off aanwezig. Niels Brok, de fililaalmananager, had nog een verrassing in petto. Alle pupillen (mini's tm JO13) krijgen gratis een album. Deze albums worden via de leiders verstrekt aan de kinderen. Wij danken Niels uiteraard van harte voor dit mooie gebaar. Wij wensen onze hoofdsponsor Jumbo veel succes met deze actie en onze leden veel spaarplezier!

De KNVB heeft vandaag de definitieve indeling van de competitie voor OV1 kenbaar gemaakt. Behalve de bekende tegenstanders van vorig… Meer >

Na het raadsbesluit over Sportpark Moorland pakken de sportclubs met de gemeente meteen door. Wethouders Piet Machielsen en Esther… Meer >

Fijne Vakantie

06 juli 2018