Jumbo start unieke PSV voetbalplaatjesactie

11 januari 2018

Vanaf woensdag 10 januari kan er bij Jumbo Oirschot gespaard worden voor Paniniplaatjes van PSV. Diverse jeugdleden waren deze middag bij de kick-off aanwezig. Niels Brok, de fililaalmananager, had nog een verrassing in petto. Alle pupillen (mini's tm JO13) krijgen gratis een album. Deze albums worden via de leiders verstrekt aan de kinderen. Wij danken Niels uiteraard van harte voor dit mooie gebaar. Wij wensen onze hoofdsponsor Jumbo veel succes met deze actie en onze leden veel spaarplezier!

0-2 overwinning op DOSKO

22 april 2018
Oirschot Vooruit had vandaag DOSKO uit Bergen op Zoom als tegenstander. Ondanks het warme weer waren vele Oirschot Vooruit supporters… Meer >

Door de KNVB zijn er de komende weken op dinsdag en donderdag competitie/beker wedstrijden ingepland voor diverse senioren… Meer >