Jumbo start unieke PSV voetbalplaatjesactie

11 januari 2018

Vanaf woensdag 10 januari kan er bij Jumbo Oirschot gespaard worden voor Paniniplaatjes van PSV. Diverse jeugdleden waren deze middag bij de kick-off aanwezig. Niels Brok, de fililaalmananager, had nog een verrassing in petto. Alle pupillen (mini's tm JO13) krijgen gratis een album. Deze albums worden via de leiders verstrekt aan de kinderen. Wij danken Niels uiteraard van harte voor dit mooie gebaar. Wij wensen onze hoofdsponsor Jumbo veel succes met deze actie en onze leden veel spaarplezier!

Darttoernooi

22 januari 2018
Ook 3e koppel darttoernooi bij OV zeer geslaagd Op zaterdag 20 januari werd na de loting om 16:00 met 56 darters gestart aan het 3e… Meer >

inschrijvingen JVBD 2018

21 januari 2018
De inschrijvingen voor de Jumbo Voetbaldagen verliepen vandaag prima.  Om 10.00 uur ging het inschrijfformulier digitaal. Reeds… Meer >

21 januari 2018
Voor inschrijven Jumbo voetbaldagen -- > Klik op Jumbo voetbaldagen in het activiteiten blok.

Hallo allemaal, Ook dit jaar gaan we weer de Jumbo Voetbaldagen organiseren bij Oirschot-Vooruit en wel op 14, 15 en 16… Meer >

13-01-2018 Meer >

18-10-2017 Meer >