Nieuwjaarsreceptie Jubilarissen

08 januari 2018
Oirschot Vooruit huldigt haar jubilarissen op drukbezochte Nieuwjaarsreceptie!

Tijdens de druk bezochte nieuwjaarsreceptie van zondag 7 januari sprak voorzitter
Kees Swaanen zijn waardering uit voor de 17 jubilarissen die allen een bijdrage hebben of hebben gehad in het vrijwilligers korps van de vereniging.

25 Jaar:

Felix Laenen:

- in de jeugd gespeeld, lagere senioren en nu actief in de veteranen, al div. jaren jeugdtrainer/leider, nu leider van het 3e en trainer JO19-2 en penningmeester van de veteranen.

Johan van Beers:

• Als 6 jarige begonnen in de Fjes, daarna 1e jeugdelftallen en 2e en 3e senioren, enkele jaren vrijwilliger horecacommissie geweest, nu actief speler van OV 4

Patrick van Haren:

• Als 6 jarige begonnen in de Fjes, daarna 1e jeugdelftallen en 2e en 3e senioren, met zijn 15 jaar begonnen als trainer/leider van de F 3, verschillende elftallen begeleid nu trainer/coach van de JO191, JTC lid geweest, vrijwilliger voetbaldagen, nu actief speler van OV 4

Bas van Agt:

• Als 6 jarige begonnen in de Fjes, daarna 1e jeugdelftallen en 3e senioren, In 2004 begonnen als trainer/leider samen met Patrick van de F1, verschillende elftallen begeleid nu trainer/coach van de JO151, JTC lid geweest, vrijwilliger voetbaldagen, nu actief speler en leider van OV 4

Paul Rutten:

• Als 6 jarige begonnen in de Fjes, daarna lagere jeugdelftallen en senioren, nu actief speler van OV 11.

40 Jaar:

Adwin van Overdijk:

-in jeugdelftallen gespeeld , vele jaren actief in de lagere elftallen( elftal Harrie van Nunen), 2011 gestopt , nu al enkele jaren vrijwilliger van de vrijwilligerscommissie.

Hugo Smet:

- voorzitter Stichting Vrienden van OV, div. jaren trainer lagere elftallen op donderdagavond, actief geweest in het werven van sponsoren, nu lid van de kluscommissie.

Eric Bosmans:

-In alle hoogste jeugdelftallen gespeeld, door knieblessure helaas moeten stoppen, leider met Ron de Kort van OV 2, lid van de sponsorcommissie, zijn zoontjes gaan binnenkort bij de mini`s starten.

Eric Bressers:

-in de hoogste jeugdelftallen gespeeld, div. jaren 2e elftal van OV , al jaren actief in de lagere elftallen, nu actief in OV 10.

Martijn Bressers:

Als 6 jarige begonnen in de F-jes, daarna alle 1e jeugdelftallen doorlopen, van 18e tot 34e in 1e en 2e senioren, lager elftal en veteranen,In 2007 begonnen als trainer/leider van zijn zonen , verschillende elftallen begeleid nu trainer van de JO17-2, jaren STC en JTC lid geweest, 10 jaar vrijwilliger voetbaldagen

Pierre Kuijpers:

-in de hoogste jeugdelftallen gespeeld, vele jaren 1e en 2e elftal van OV , al jaren actief in de lagere elftallen, nu actief in OV 10.

Patrick Kemps:

• in de jeugd begonnen samen met zijn tweelingbroer Marc, heeft lang in OV 3 gespeeld, jeugdleider van de toenmalige D1 van zijn neef Youri, en jeugdleider/trainer van zoontje en heeft jaren gevoetbald in het elftal van sponsor de Woudgalm( nu OV 10), nu niet meer actief.

50 Jaar

Piet Kemps

• Begonnen in de pupillen van OV, daarna de voetbalschool doorlopen tot 18 jaar, 10 jaar selectie OV 1 en 2, 5 seizoenen grensrechter A1, leider van elftal zoon, lid van clubblad de treffer, volgend seizoen voor het 10e seizoen ass. scheidsrechter 1e

Henk Smetsers(51 jaar)

• Begonnen in de pupillen van OV, daarna de voetbalschool doorlopen tot 18 jaar, enkele jaren OV 2 gespeeld, daarna lagere elftal gespeeld, Bestuurslid geweest ,gestopt met actief spelen en leider geworden van seniorenelftal (nu OV 13) , begonnen met het team van de puppie`s ,trainer/coach van div. jeugdselectie elftallen, vrijwilliger voetbaldagen.

Lid van verdienste, nu actief in de JTC en als coördinator van de mini`s op de zaterdagmorgen en sponsor van de club.

Wick Driessen

• Begonnen in de pupillen van OV, daarna de voetbalschool , 13 jaar selectie OV 2 gespeeld , begonnen met het team van de puppie`s ,enkele jaren jeugdleider, leider vanaf 2008 van OV 3 afgelopen seizoen gestopt als leider.

John van Grinsven

• Begonnen in de pupillen van OV, daarna de voetbalschool doorlopen tot 18 jaar, lagere elftal senioren ( elftal Verspaandonk) , moeten stoppen door blessure, daarna vele jaren leider van dit elftal, enkele jaren jeugdleider , lid van clubblad de treffer, vaste supporter bij thuiswedstrijden 1e.

Jos van Haren

• Begonnen in de pupillen van OV, daarna de voetbalschool doorlopen tot 18 jaar, enkele jaren OV 2, daarna OV 4 en lager elftal Verspaandonk, met 33 jaar moeten stoppen door blessure. Jeugdtrainer/coach div. jeugdselectieteams, grensrechter 1e elftal, lid van clubblad de treffer, KNVB en clubscheidsrechter 10 jaar, Voorzitter JTC en STC, vrijwilliger voetbaldagen, 6 jaar bestuurslid senioren, 15 jaar wedstrijdsecretaris senioren, commissie 75 jaar, leider OV 4 en OV 6, nu vrijwilliger secretariaat, vrijwilligerscommissie, scheidsrechter coördinator senioren,commissie site beheer lid van verdienste en archivaris.

Darttoernooi

22 januari 2018
Ook 3e koppel darttoernooi bij OV zeer geslaagd Op zaterdag 20 januari werd na de loting om 16:00 met 56 darters gestart aan het 3e… Meer >

inschrijvingen JVBD 2018

21 januari 2018
De inschrijvingen voor de Jumbo Voetbaldagen verliepen vandaag prima.  Om 10.00 uur ging het inschrijfformulier digitaal. Reeds… Meer >

21 januari 2018
Voor inschrijven Jumbo voetbaldagen -- > Klik op Jumbo voetbaldagen in het activiteiten blok.

Hallo allemaal, Ook dit jaar gaan we weer de Jumbo Voetbaldagen organiseren bij Oirschot-Vooruit en wel op 14, 15 en 16… Meer >

13-01-2018 Meer >

18-10-2017 Meer >