mytax nieuwe sponsor

19 december 2017
Met ingang van december is MyTax toegetreden als sponsor van Oirschot Vooruit met een mooi reclamebord langs ons hoofdveld. Taxi- en Touringcarbedrijf MyTax is een jong en dynamisch bedrijf dat in december 2004 opgericht is door Maike van den Biggelaar, en sinds januari 2009 versterkt wordt door Jan van den Biggelaar. Met vader en dochter aan het hoofd verzorgt het bedrijf allerlei soorten vervoer in Oirschot en wijde omgeving. Of zoals ze zelf graag zeggen: “Met een leuk team en een jong, fris en goed onderhouden wagenpark brengen wij met veel plezier en enthousiasme iedereen van jong tot oud, 7 dagen in de week, van A naar B.” Voor meer informatie zie: www.my-tax.nl. Namens de sponsorcommissie heten wij Maike en Jan en hun team van harte welkom als sponsor. Namens het bestuur en alle leden heel hartelijk bedankt voor jullie steun aan onze vereniging voor de komende 4 jaar!!

Darttoernooi

22 januari 2018
Ook 3e koppel darttoernooi bij OV zeer geslaagd Op zaterdag 20 januari werd na de loting om 16:00 met 56 darters gestart aan het 3e… Meer >

inschrijvingen JVBD 2018

21 januari 2018
De inschrijvingen voor de Jumbo Voetbaldagen verliepen vandaag prima.  Om 10.00 uur ging het inschrijfformulier digitaal. Reeds… Meer >

21 januari 2018
Voor inschrijven Jumbo voetbaldagen -- > Klik op Jumbo voetbaldagen in het activiteiten blok.

Hallo allemaal, Ook dit jaar gaan we weer de Jumbo Voetbaldagen organiseren bij Oirschot-Vooruit en wel op 14, 15 en 16… Meer >

13-01-2018 Meer >

18-10-2017 Meer >