15 december 2017

De afdeling Veteranen uit die goede ouwe tijd.

Toen nog een zelfstandig bestuur.

Bovenste rij van links naar rechts:

Jan de Bresser, Crist Buiks, Germain de Windt, Daan Coppens, Piethein van Haaren, Jan van Nunen, Jan Rozemyer, Henk van Kollenburg, Cees van Empel, Hans van Nisslrooy, Harrie van de Sande.

Onderste rij van links naar rechts:

Karel de Jong, Henk Liebrand, Ton Hastenberg, Harrie Smetsers, Jan Bastiaans, Jap van Overdijk, Jan Beekx, Ad Steenbakkers, en Ad van Overdijk.

Jan de Bresser , de rots in de branding geniet nu van het camperleven.Beroepschauffeur nu pensioen.

Crist buiks, onze middenvelder, vader van die goeie spits uit Best.Verzorging

Germain de Windt, Bestsenaar welke naar Vught is vertrokken, spits.Gemeenteamtenaar

Daan Coppens(in memoriam), Piethein van Haaren, achterhoedespeler en lid van de kluscie.

Jan van Nunen, middenvelder en ontzettende vogelliefhebber.Gemeenteamtenaar

Jan Rozemeyer, ex eerste elftalspeler spits.Timmerman nu pensioen.. Henk van Kollenburg, onze lolbroek en rechtsback.Stoffeerder nu pensioen.

Cees van Empel, voorhoedespeler helaas uit het oog verloren.ex Manager de Meeuw,Hans van Nisselrooy, zoon van Jo van de Vitesse, middenvelder en weer, terug van eindhoven naar oirschot. Gemente amtenaar nu pensioen..,Harrie van de Sande,(in memoriam) de alombekende psv supporter en leider van diverse teams.Philipsmedewerker.

Karel de Jong, rebel en het hardste schot met hart op de goede plaats.ex eerste elftalspeler.Lid van de kluscie.Beroepsschauffeur nu pensioen.

Henk Liebrand, rechtsbuiten ex eerste elftalspeler , onze bakker, tennist en golft, lid van de kluscie. nu pensioen.

Ton Hastenberg onze keeper en tonproater komt uit de Boskant.Sociaal werker. nu pensioen.

Harrie Smetsers spits, ex voorzitter van OV en van de Veteranen, lid van de kluscie.Verkoopmanager.nu pensioen.

Jap van Overdijk, laatste man die alles op zijn plaats zette.ex eerste elftalspeler en het langst gevoetbald van iedereen.nu pensioen.

Jan Bastiaans, linksbuiten, overgekomen uit Eindhoven met Hans van Nisselrooy.Sociale man.Keurmeester.nu pensioen.

Jan Beekx, zat er voor de lol bij want kon er geen drol van , wel in de derde helft haha.Eigen verzekeringsbedrijf.

Ad Steenbakkers rechtsback tomeloze inzet en altijd paraat.Metaalbewerker.nu pensioen.

Ad van Overdijk onze technisch meest begaafde middenvelder ex eerste elftal.Philips medewerker.nu pensioen.

De veteranen hebben altijd een gemeleerd gezelschap gehad wat het meer te doen was om de derde helft alhoewel we de wedstrijden toch wel serieus namen.Velen van ons hebben nog steeds een goede band met OV want dat vergaat nooit.

Natuurlijk hebben wijn ook diverse leuke uitjes gehad met als hoogtepunten de zwerverstocht en de wetpartij in Best.

Ik zal hier niet verder over uitweiden want dat wordt een te groot verhaal.

Maar jullie zien nu wel wie er destijds al bij de veteranen waren en wat hun beroepen waren en wat ze nu nu nog doen.

Dit alleen maar om aan te geven dat zoveel smaken ook zo gezellig kunnen zijn.

Overigens tennissen en biljarten er nog steeds een aantal van hen met elkaar oa Karel, Piethein, Harrie, Henk L.

met vr gr

Harrie Smetsers

Darttoernooi

22 januari 2018
Ook 3e koppel darttoernooi bij OV zeer geslaagd Op zaterdag 20 januari werd na de loting om 16:00 met 56 darters gestart aan het 3e… Meer >

inschrijvingen JVBD 2018

21 januari 2018
De inschrijvingen voor de Jumbo Voetbaldagen verliepen vandaag prima.  Om 10.00 uur ging het inschrijfformulier digitaal. Reeds… Meer >

21 januari 2018
Voor inschrijven Jumbo voetbaldagen -- > Klik op Jumbo voetbaldagen in het activiteiten blok.

Hallo allemaal, Ook dit jaar gaan we weer de Jumbo Voetbaldagen organiseren bij Oirschot-Vooruit en wel op 14, 15 en 16… Meer >

13-01-2018 Meer >

18-10-2017 Meer >