ondertekening intentie overeenkomst Sportpark Moorland

11 oktober 2017

Oirschot Vooruit en Hockeyclub Oirschot hebben gisteravond onder toeziend oog van de jongste jeugdleden van beide verenigingen en Peter van Summeren het oudste nog spelend lid van Oirschot Vooruit een intentieovereenkomst ondertekend met de gemeente. Daarmee is een nieuwe stap gezet op weg naar herinrichting van sportpark Moorland.

De sportclubs en de gemeente hebben afspraken gemaakt over een Masterplan, dat in de loop van volgend jaar klaar moet zijn. De raad besluit op basis daarvan over de investering die aan de gemeente wordt gevraagd: eenmalig 1,4 miljoen euro.

De intentieovereenkomst wordt op 14 november tijdens de ALV aan de leden van Oirschot -Vooruit voorgelegd. De Hockeyclub zal rond die zelfde periode deze overeenkomst aan hun leden voorleggen.

De goedkeuring van de leden is uiteraard bepalend. Daarom is het erg belangrijk dat er zoveel als mogelijk leden aanwezig zijn tijdens deze ALV zodat de beslissing die hieruit volgt zo breed mogelijk gedragen wordt.

fiets verlicht!

18 oktober 2017
Beste voetballiefhebbers, De klok wordt weer verzet en het is dus na de trainingen weer behoorlijk donker. Diverse leden komen… Meer >

In een krankzinnige wedstrijd heeft Oirschot Vooruit opnieuw het onderspit gedolven en staat het weer met lege handen. Een… Meer >