Vrijwilligerscommissie

23 september 2017

Oirschot Vooruit: samen vooruit! Wat doe jij?

De missie van Oirschot vooruit is het stimuleren van een positief voetbalklimaat waarbij prestatie, recreatie, plezier en respect leidende begrippen zijn voor alle (voetbal)activiteiten die georganiseerd worden door en voor alle leden, kader, betrokken ouders én vrijwilligers.

Vrijwilligers zijn van levensbelang voor een voetbalvereniging als Oirschot Vooruit. Niet alleen trainen en begeleiden vrijwilligers de vele elftallen, ze onderhouden ook het complex en tel daar andere talloze vrijwilligers bij op en je kunt terecht stellen dat de vrijwilligers het hart van de vereniging vormen.

Oirschot Vooruit kan al rekenen op een grote groep vrijwilligers (ongeveer 250!) maar kan altijd mensen gebruiken die iets voor de club willen doen.

Vrijwilliger zijn bij Oirschot Vooruit is een dankbare tijdsbesteding, waarvoor je veel gezelligheid, mogelijkheid tot verdere persoonlijke ontwikkeling en een jaarlijkse feestavond terugkrijgt.

Daarnaast wil Oirschot Vooruit een zo breed mogelijke groep voetballiefhebbers een sociaal, sportief uitdagende en goed georganiseerde thuisbasis bieden, waarin eenieder zich op zijn niveau en op zijn tempo kan en mag ontwikkelen.

Gezien de sociale en maatschappelijke invulling die de vereniging heeft is het gewenst dat alle leden als vrijwilliger gaan bijdragen aan het draaiende houden van Oirschot Vooruit.

Wij kunnen voor de naaste toekomst uw hulp daarom heel goed gebruiken!

Meld je nu aan!

Kijk eens op de site in de rubriek commissies wat er zo allemaal bij Oirschot Vooruit gebeurt op het vrijwilligers vlak, verder zie ook vacatures op de site en het vrijwilligersbeleidsplan is te lezen links in het submenu.
Voor meer informatie of interesse stuur een mail naar: vrijwilligers@oirschot-vooruit.nl  of spreek gerust iemand aan van de vrijwilligerscommissie.

Als u anderen weet die Oirschot Vooruit willen helpen (opa, oma, ...?), horen we dat ook graag.
Hartelijk dank voor uw betrokkenheid!

Vrijwilligers Commissie

Hierbij willen we alle vrijwilligers bedanken die aangegeven hebben om te stoppen als vrijwilliger, heel veel dank voor jullie bijdrage al die jaren.

Ook willen we alle nieuwe vrijwilligers welkom heten als vrijwilliger bij Oirschot Vooruit, veel plezier!

Op dit moment hebben we voor enkele functies / werkzaamheden een vrijwilligerstekort, we kunnen per direct hulp gebruiken op zaterdag voor de functie gastouder.

fiets verlicht!

18 oktober 2017
Beste voetballiefhebbers, De klok wordt weer verzet en het is dus na de trainingen weer behoorlijk donker. Diverse leden komen… Meer >

In een krankzinnige wedstrijd heeft Oirschot Vooruit opnieuw het onderspit gedolven en staat het weer met lege handen. Een… Meer >