Wedstrijdverslagen op de site

26 september 2017
Na een lekker potje voetballen is het fijn de wedstrijden te kunnen herbeleven via een verslag op onze site. Leiders en spelers van ieder team kunnen bij de uitslagen, via het potloodje op de teampagina onderdeel wedstrijdhistorie, een verslag van hun eigen wedstrijd toevoegen. We hebben het een tijdje moeten missen op de site, maar zien graag dat onze teams gaan volgen op schriftelijk sportief gebied. Dus of het nu een paar regels zijn van een menneke van 6 of een proza als van Jack van Gelder, klim in die pen!
Oirschot-Vooruit 2 heeft het goede voorbeeld gegeven!!

15 december 2017
De afdeling Veteranen uit die goede ouwe tijd. Toen nog een zelfstandig bestuur.   Bovenste rij van links naar… Meer >

Op zondag 7 januari 2018 kunnen de senioren, veteranen, de A jeugdspelers, (jeugd)leiders en trainers deelnemen aan het welbekende… Meer >

OV 2 speler van de maand november   Speler van de maand november is Max Vervoort. Max heeft zijn goede vorm te pakken en… Meer >