Wedstrijdverslagen op de site

26 september 2017
Na een lekker potje voetballen is het fijn de wedstrijden te kunnen herbeleven via een verslag op onze site. Leiders en spelers van ieder team kunnen bij de uitslagen, via het potloodje op de teampagina onderdeel wedstrijdhistorie, een verslag van hun eigen wedstrijd toevoegen. We hebben het een tijdje moeten missen op de site, maar zien graag dat onze teams gaan volgen op schriftelijk sportief gebied. Dus of het nu een paar regels zijn van een menneke van 6 of een proza als van Jack van Gelder, klim in die pen!
Oirschot-Vooruit 2 heeft het goede voorbeeld gegeven!!

fiets verlicht!

18 oktober 2017
Beste voetballiefhebbers, De klok wordt weer verzet en het is dus na de trainingen weer behoorlijk donker. Diverse leden komen… Meer >

In een krankzinnige wedstrijd heeft Oirschot Vooruit opnieuw het onderspit gedolven en staat het weer met lege handen. Een… Meer >