Contributie & Lidmaatschap

Diverse zaken m.b.t. lidmaatschap en contributie.
  • Als je jezelf voor 1 juni aanmeld als lid van Oirschot Vooruit dan ben je er van verzekerd dat je in een team ingedeeld wordt. Je mag aan 3 proeftrainingen deelnemen voordat je besluit om definitief lid te worden. Besluit je om na de 3 proeftrainingen lid te worden dan dien je ervoor te zorgen dat er een pasfoto en het aanmeldformulier bij de ledenadministratie komt. Zodra dit formulier bij de ledenadministratie binnen is duurt het nog ongeveer 2 weken voordat je aan wedstrijden deel kan nemen. Dit geldt voor de ABC junioren en de senioren i.v.m. het aanvragen van een spelerspas.
  • Je dient jezelf voor 1 juni af te melden voor het volgende seizoen.
  • Men heeft de mogelijkheid om de contributie in 2 termijnen te betalen. Dit dient schriftelijk aangevraagd te worden bij de ledenadministratie van Oirschot Vooruit. Er komt wel een toeslag van 5 euro op de jaarcontributie. Dit i.v.m. extra administratieve werkzaamheden.
  • Als je voor de winterstop begint met voetballen/trainen dan dien je de gehele jaarcontributie te betalen. Begin je na de winterstop dan dien je de halve jaarcontributie te betalen.
  • De contributie wordt via een machtiging tot automatische incasso afgeschreven. Wil je niet dat we dit automatisch afschrijven dan komt er een toeslag op de jaarcontributie van 10 euro (dit i.v.m. de extra administratieve werkzaamheden).
  • Als Oirschot Vooruit niet kan incasseren of de contributie wordt gestorneerd dan zullen wij een herinnering sturen via de mail (zorg dat uw mailadres op site klopt, dit is uw eigen verantwoordelijkheid). Mochten we na de 1e herinnering de contributie niet binnen de gestelde termijn ontvangen dan krijgt u een 2e herinnering met een toeslag van 10 euro op de jaarcontributie en uw spelerpas wordt uit de betreffende map verwijderd.
  • Als men aan trainingen en/of wedstrijden wil deelnemen dan dient met lid te zijn van Oirschot Vooruit. Rustende leden mogen niet deelnemen aan trainingen en wedstrijden.
  • Spelers die geblesseerd raken gedurende het seizoen kunnen contact opnemen met het betreffende bestuurslid senioren of junioren om te kijken wat er eventueel mogelijk is in restitutie van de contributie. Dit gebeurt altijd in overleg met het betreffende bestuurslid.