Lance Amstrong het topje van de ijsberg

De media raakt niet uitgepraat en geschreven over het dopingschandaal rond de wielrenner Lance Amstrong.
Wat er met Lance gebeurde is niets vergeleken wat er vroeger bij Oirschot Vooruit heeft plaats gehad in het diepste
geheim. Het begon toen dokter Rens voorzitter werd bij onze vereniging. Toen was er nog helemaal geen sprake van controles na de
wedstrijden. Epo was gewoon af te halen bij de praktijk van de dokter op de hoek van de Rijkesluisstraat.
Helaas kan ik het allemaal niet hard maken, want het is te lang geleden, maar kijk nu nog maar eens op de velden. Je kunt er de
dopingzondaars precies uithalen. Ik noem een Robbie van de Heuvel, een normaal mens van zijn leeftijd zou al lang aan het biljarten moeten zijn.
Wat dacht je van een Wim Kemps, zo afgetraind op die leeftijd dan moet er toch een lichtje gaan branden. Wat te denken van de resultaten van ons
vaandelteam. Over zoveel talent beschikken ze echt niet, maar wonderdokter Henk van Hout heeft zo zijn spuiten en pillen. Natuurlijk mogen we ook Willy van Haren niet vergeten. Iets is er loos. Waar haalt ook hij de kracht vandaan. Ik weet het niet.
Natuurlijk moet alles wijken voor het hoogste en men moet kampioen worden ten koste van alles, maar als ze er bij de KNVB achter komen
wat er gaande is op Jumbo Sportpark Moorland dan kunnen we de hekken voor goed op slot doen. Gelukkig hebben we binnen Oirschot Vooruit niet veel te maken met het mediacircus anders hadden we ons al lang moeten melden bij de KNVB in Breda. We mogen van geluk spreken dat Johan Derksen nog geen minuut zendtijd heeft besteed aan het dopingschandaal binnen onze vereniging. Wie gaat er als eerste lekken? Hans Berben de coach van OV2 omdat de sportieve resultaten enorm tegen vallen. Ik weet het niet. In ieder geval houd ik mijn hart vast.