Stil

Stil

Volgens de cijfers zitten we in een opgaande lijn. Alles wordt tegenwoordig gekwalificeerd. het gaat om feiten en doelstellingen. Jammer want juist deze tijd
is er een om stil te staan bij wat is geweest en wat komen gaat. Wat heeft 2014 ons gebracht, wie of wat zijn we verloren, wat verwachten we van de
toekomst 2015. De toekomst begint morgen al. We kijken het liefste vooruit en dromen onze droom. Mijn verlangen voor 2015 is heel simpel. Laat je niet gek maken dooronze snelle samenleving en mensen die leven vanuit de buitenkant. Sta stil bij jezelf en heb oog voor de ander, want in welke dag we ook leven we kunnen niet zonder elkaar.
Blijf de ander koesteren. We hebben allemaal onze tekortkomingen echter daar moeten we niet te lang bij stil staan. Probeer vooral te genieten van de momenten wanneer
het kan. Weet wel wie te lang stil staat raakt achterop. Dus doe je ding en we spreken elkaar komend jaar.

Ik wens iedereen een geweldig 2015

De Passant