Net nie

Als de tegenstander net als bij ADO-Feyenoord er net een meer maakt dan de thuispartij, net nie. Samuel E`to o wordt door zijn management aangeboden bij iedere club met een beetje uitstraling, dan denk ik jongen uit Kameroen, net nie. Als je PSV bent en je anticipeert niet op tijd in de markt om mee te doen voor de prijzen, net nie. Op maandag en op vrijdag op RTL 7 Voetbal Internationaal, inhoudelijk net nie maar wel leuk en ontspannend, zeker voor Rene van der Gijp. Doe je mee aan de staatsloterij en op een cijfer na geen prijs dus net nie.
Heb je als middenvelder een mooie assist in gedachten, maar die komt nie aan. Helaas net nie,
Ibrahiem Affelay vertrekt naar Griekenland, nog veel erger dan net nie. Die staat straks in de Olijfbomen gaard. Zo kan ik nog wel verder gaan. Je moet altijd oppassen en waakzaam zijn, want als je het zelf net wel bent kan dat ook zo weer veranderen. Maar ja net nie kan ook weer net wel worden, laten we dat ook hopen voor de Oekraïne, dat daar wel,een oplossing komt. Ieder mensenleven dat verloren gaat is er een te veel. Als je daar woont dan ben je echt niet, maar dat geldt ook voor Irak en Syrië. Hopelijk wordt het voor hen uiteindelijk net wel.