Inhoud kan verwijzen iets wat ergens inzit, aantal, formaat, grootte, hoeveelheid of alles wat in een tekst staat'
Als mens willen we allemaal inhoud geven aan ons leven. Daar hoort bij dat je sociaal bent elkaar helpt indien nodig. Je wilt jezelf ontwikkelen. We hebben allemaal kwaliteiten dus proberen we die ook te ontwikkelen.
Zo gaat het in de maatschappij en ook in de sport. Je kunt je inhoud verbeteren door te trainen en je levenspatroon aan te passen zodat je je doel kunt bereiken.
Waar we nu met zijn allen voorstaan is hoe we inhoud geven aan ons dagelijks leven nu het Corona  Virus
zich over de hele wereld verspreidt. In  Noord-ItaliĆ« vielen al de meeste slachtoffers en we hebben met zijn allen
nog steeds geen oplossing voor dit gruwelijk probleem.
Sportevenementen vinden geen doorgaan, de horeca is gesloten tot en met de eerste week van april.
Hoe geven we nu inhoud aan ons leven. Het wereldje wordt wel erg klein. Toch kunnen we elkaar inhoud geven
en zorgen dat we strikt  de regels naleven die het Corona Virus indammen. We moeten met zijn allen door de zure appel heen. We missen houvast en zijn aan het hamsteren geslagen. We geven inhoud aan ons persoonlijk belang en vergeten dat we met zijn allen de samenleving vormen. Dat houdt in dat het individu ondergeschikt is aan het grote geheel. Samen kunnen we de strijd tegen Corona aan, niet als we de kop in het zand steken en niet verder kijken dan de eigen voordeur. Wij Nederlanders staan te boek als positieve mensen
die niet snel met de pakken neer gaan zitten. Natuurlijk is het weekend saai als er niet wordt gesport en we balen allemaal van het afgelasten van de voorjaarsklassiekers bij het wielrennen en het EK voetbal is ook een jaar doorgeschoven, als we dan over een paar maanden weer allemaal op een normale manier ons leven kunnen voortzetten dan is dat het zeker waar. Niemand kan in de toekomst kijken, maar je ziet wel diegene om je heen en als die hulp nodig heeft zorg dat je er bent. Dan geef je inhoud aan je leven.

De Passant