Vooruit

Natuurlijk zijn er in Best en Oirschot twee voetbalverenigingen die vooruit in hun naam hebben verwerkt.
In Best zijn ze al wat verder dus liggen ze iets meer vooruit dan in Oirschot. Toch zijn we straks koploper
wat betreft de accommodatie. Die is als deze klaar is zijn tijd ver vooruit. Als je vooruit wil kijken moet je wel een plan hebben. Dat geldt in het bedrijfsleven als in de sport. Er moet geïnvesteerd worden zowel met geld als met
kennis. Kijk naar de formule 1. Dankzij Max Verstappen staat Nederland weer op de formule 1 kaart. Het circuit van Zandvoort wordt gereed gemaakt voor een race komend seizoen in de formule 1. Bij het wielrennen waren we enkele jaren geleden ook gewoon figuranten, er werden nauwelijks prijzen gewonnen. Dankzij een gericht plan wat betreft training, voeding en mentaliteit komt het succes nu naar boven. Jumbo investeert hierin, Jumbo is momenteel ook een succesformule. Dus dat vult elkaar goed aan. Het is toch geweldig om te zien hoe Dylan Groenewegen afgelopen vrijdag de etappe wint in Chalon-sur-Saone. Zeker na zijn keiharde val in de openingsrit van de Tour de France is dit een heel geweldige stap vooruit.
We kunnen leren vanuit het verleden, wat goed ging neem je mee en wat minder ging kun je veranderen.
We zijn allemaal constant in beweging, we kijken vooruit. Spotief succes is iets waar we trots op mogen zijn,
het is allemaal niet vanzelfsprekend. Talent alleen is niet genoeg, het gaat om begeleiding, beleving en iets voor elkaar over willen hebben. Als straks het seizoen weer begint kijk ik vooruit vooral naar de wedstrijden tegen buurman Beerse Boys, als we in de tweede klasse goed presteren gaan we weer vooruit. Nu nog even rust en genieten van van zon, zee en een drankje en straks weer vol gas vooruit.

De Passant