Kwijt

Als je iets kwijt bent moet je op zoek, je kunt iets kwijt raken doordat je slordig bent of te veel spullen hebt. Als je iets kwijt bent en je vindt het weer dan kun je je geluk niet op.
Hoe dikwijls raak je je sleutels niet kwijt en ben je blij dat je ze weer terug vindt.
In het betaalde voetbal is het toch net even ander. Je probeert als speler je uiterste best te doen om in de basis te blijven staan. Op de bank zitten is zo ontzettend saai.
Je ziet het nu bij Ajax Vermeer raakt na een paar enorme blunders zijn basisplaats kwijt.
Is hij dan ook echt de weg kwijt, het gaat erom dat je als volwassaen man omgaat met deze tegenslag. Het is logisch dat de Boer kiets voor Cillessen. Ajax raakt punten kwijt door fouten van Vermeer dus dan raak je je basisplaats kwijt. Als je iemand verliest raak je die ook kwijt alleen is dat net ven wat heftiger. Ook dat gebeurt dagelijks om je heen. Probeer dan maar weer eens op beide benen te blijven staan. Onze maatschappij gaat zo snel dat we nauwelijks nog stil staan bij mensen die we in onze omgeving kwijt raken. Daar moeten we niet in meegaan. We moeten ondanks de hectiek van deze snelle wereld de juiste weg kiezen en op ons pad blijven.
Zorg ervoor dat je de weg niet kwijtraakt.