Samen

Het is in onze samenleving heel simpel. We hebben elkaar nodig. We moeten elkaar altijd steunen of helpen als we kunnen. we moeten er zijn voor elkaar. Dat was het mooie van afgelopen zondag bij de westrijd van ons eerste elftal. Door blessures was er voor even de rentree van Roy Willems en van Teun Rengers. Zij waren gestopt bij de selectie, maar zij zagen ook dat door de omstandigheden zij terug moesten keren in het eerste elftal. De jeugd heeft de toekomst, want dat zagen we in de eerste helft, maar door de ervaring van de gelouterde spelers kun je een mooie mix samenstellen en ben je bijna onoverwinnelijk. Een jonge speler durft nog gewoon dingen uit te proberen en denkt nog niet altijd na bij zijn actie. Samen met een stukje ervaring van de oudere speler kan de jongere zich ontwikkelen tot een goede speler. We doen het ook samen met de supporters. In de kantine was het na de wedstrijd heerlijk. Ook het broodje bal ging er goed in. Dus dit moet gewoon een vervolg krijgen. Samen is verbinden en dat geeft kracht.