Honger

1944 de hongerwinter, rond een uur of 12 krijg je honger, In Afrika leiden velen honger.
Je hebt ook honger naar de bal en natuurlijk honger naar succes. Dat laatse geldt zowel voor PSV als onze club Oirschot Vooruit. Beiden hebben een jeudige selectie en hebben het elan van een topclub. PSV heeft Philips en wij hebben Jumbo. Beide bedrijven hebben ook altijd honger.
Meer omzet hogere winsten en altijd onderweg op zoek naar succes. Bij PSV hebben ze het afgelopen seizoen gezien dat succes niet te koop is. Hoe groot de honger naar succes ook kan zijn. Bij Oirschot Vooruit heeft men via de jeugd een programma uitgestippeld dat nu zijn vruchten af moet gaan werpen.
Het is belangrijk dat je dus altijd honger hebt naar succes. Je doelen naar boven toe bijstellen en op zoek gaan naar de lat. Hopelijk wordt het probleem in Afrika voor wat betreft de honger hopelijk eens opgelost, maar bij zowel PSV als OV breken er mooie tijden aan. Natuurlijk kan er nog van alles gebeuren, maar we mogen weer dromen van succes.