Kleur

In het voetbal praten we over spelers met iets extra's, dat zij kleur geven aan een elftal.
Natuurlijk hebben we de clubkleuren en er zijn altijd figuren die de omgeving en je naasten kleur geven. Zo iemand was de ook Leo van Nunen. Voor velen gewoon ome Leo. Hij leefde zijn leven los van rijkdom en luxe. Hij leefde zijn leven gewoon op een manier zoals het hoorde.
Het belang van er zijn voor de naasten kent heel de familie. Heel het dorp werd voorzien van de bloemen van Elha dankzij ome Leo in zijn busje. Altijd die vrolijke uitstraling en een positief woordje. Heel veel betekend in het verenigingsleven en als mens. Als mens ben je hier en vertrek je ook weer.
Pas aan het einde als je terugkijkt weet je of je het goed hebt gedaan. Ik denk dat Leo het gewoon zonder er bij na te denken heel goed heeft gedaan. Vanuit de hemel zal hij nog steeds zijn mening hebben over het vertoonde spel van Oirschot Vooruit en iedereen heeft op zijn of haar manier de gedachten bij hem. Hij zal nooit vergeten worden.