Zicht

Zicht kan betekenen het kunnen zien, de mogelijke waarneming van iets. Verder hebben we inzicht, uitzicht, opzicht maar waar het omgaat dan we zelf helder zicht hebben.

Bij mist is je zicht beperkt dus matig je dan je snelheid op de weg. Nu we weer in de zomertijd zijn beland worden de dagen langer en ontwaakt de natuur en hebben we weer

zicht op de nieuwe natuur en energie die de langere dagen met zich meebrengt.

In de voetbalcompetitie komt ook het einde inzicht. Dus komen de ontknopingen ook dichterbij, heb je succes of sta je met lege handen en heb je niets.

In de eredivisie komt het kampioenschap voor Feyenoord steeds meer in zicht. Komende week is er de topper in Eindhoven tussen PSV en Ajax, de ploeg uit

Eindhoven heeft geen zicht op het kampioenschap. Het mooie van een begin is dat er voor iedereen zicht is op een mooi resultaat. Als PSV thuis wint van Ajax dan kan het kampioenschap Feyenoord bijna niet ontgaan. Voor velen is ook het einde van trainer Philip Cocu in zicht mocht Ajax winnen in Eindhoven.

Komende zondag hebben de  Spoordonkse Boys zicht op het kampioenschap, ze moeten dan wel de uitwedstrijd winnen bij RKDSV in Diessen, dat is natuurlijk een heel knappe

prestatie. Oirschot Vooruit heeft ook nog zicht op een mooie prijs, maar het team van trainer Piet Drijvers draait al boven verwachting mee en binnen de jeugdafdeling van

Oirschot Vooruit komen er ook talenten aan die ook zicht hebben op een plaats in de selectie. Binnen alle leeftijdsgroepen lopen wel enige talenten rond dat heeft trainer

Drijvers ook wel in de gaten. Er zit nog wel wat rek in binnen de vereniging dus is er zicht op mooie resultaten in de komende jaren.

Het begint allemaal met dat je elkaar in het zicht houdt. Het is belangrijk dat we ergens samen voor gaan en achter staan. We moeten allemaal zicht houden op elkaar en dan

kunnen we iets bereiken. Verlies elkaar nooit uit het oog en dreigt er in je omgeving iemand het zicht kwijt te raken help dan diegene want we doen het samen. Dan is er het

juiste inzicht.

De Passant