Handen

Het spelletje heet voetbal maar hoe dikwijls zien we niet dat er met de handen wordt gezwaaid en bewust of onbewust een tegenstander raakt. Nog regelmatig zie ik ook dat er
een opstootje op handen is naar een twijfelachtige beslissing van de scheids.
Ben je de gevierde man dan wordt je op handen gedragen. Vele handen maken het werk lichter en dat zie je dus ook binnen onze vereniging. Er is ook altijd wat aan de hand.
Hoofdzakelijk zijn het positieve gebeurtenissen en loopt het allemaal lekker op ons
sportpark. Promofeert Angelo met zijn mannen dan wordt ook hij op handen gedragen
en dan is er niets aan de hand. Mocht hij naast promotie grijpen dan is er ook niets aan de hand. Volgende keer beter en de jonge groep moet nog rijpen. Dat is anders aan de Fredricklaan bij PSV. Daar moet een kampioenschap worden behaald, maar ik vrees dat ze met lege handen staan aan het einde van het seizoen. Advocaat wast zijn handen in onschuld en vertrekt toch weer. Heb je succes dan is er niets aan de hand, maar zit het tegen en sta je met lege handen dan moet je meestal je koffers pakken.
Op zich ook niet erg nu de winter wel heel erg lang in blijven hangen in Nederland.
Waar ik me ook over verbaas is het goede spel en de plaats van Feyenoord in de nationale competitie. Hand in hand kameraden. Dus er is wel degelijk iets aan de hand in Rotterdam Zuid. In Eindhoven Zuid ook waar het Jan Louwers stadion zich bevindt en de plaatselijke FC iedere week verliest. Winst en verlies lopen soms hand in hand. Verlopig is er nog niets aan het handje.