De weg kwijt

Is Oirschot Vooruit het Barcelona van de 4de klasse G. Ik zie vele raakvlakken.
Zowel OV als Barca staan bekend om hun vele talenten en geweldig opleidingsniveau.
Voor de winterstop draaide zowel Barca als OV heel soepel in hun competitie.
Nu zit er bij beide ploegen sleet. Er worden onnodig punten gemorst, waar Barca nog op ruime voorsprong staat in de nationale competitie hoort OV bij de volgers. De tweede plaats geeft in de 4de klasse G ook recht op promotie, maar ook deze plek staat momenteel onder druk. Bij Barcelona viel de trainer weg en krijgt de assistent de ploeg niet op de rails. Bij OV ontbreken eveneens de hoge balcirculatie en scoren blijft een probleem. Bij Barcelona hebben ze Messie, wij hebben Danny Banda. Deze twee zijn van een vergelijkbaar niveau. Barcelona wordt hoogstwaarschijnlijk uitgeschakeld in de Champions League, bij OV is de focus enkel en alleen de competitie. Waarom beide teams de weg kwijt zijn, ik weet het niet. Niets is zo onvoorspelbaar als de vorm van een team of het uit vorm zijn van een ploeg. Natuurlijk zijn beide grootmachten maar even de weg kwijt. Bloemen aan de finisch dus. Laten we hopen dat ons de komende maanden nog veel voetbalvreugde in het verschiet ligt. Ik heb helaas nog steeds geen glazen bol, dus het wordt voor mij ook gewoon koffiedik kijken en hopen op iets moois.