Het einde

Je kunt aan het einde van je loopbaan mogelijk met trots terugkijken. Na het einde volgt er meestal ook een nieuw begin. Behalve als je zelf aan het einde van je leven bent. Op het einde van het jaar kijken we altijd weer terug. We wegen het jaar. Er gingen altijd dingen goed, maar ook  zaken fout. We hebben succes en we hebben te maken met teleurstellingen. Sommige zaken zijn van alle tijden. Los van een economische crisis zijn we aan het einde van het jaar verbonden met elkaar. We zoeken elkaar op en we maken het gezellig. Kerstmis is een geweldig feest met de geboorte van Jezus Christus. Het is een teken van een nieuw begin. Het jaar loopt ten einde, maar na de 31ste december volgt de de 1ste januari en kijken we weer vooruit. Nu hebben we het nog over het EK waar Oranje faalde, maar met Louis gaan we oogsten. Zodra je succes hebt kijk je niet meer terug.
Je kunt ook iemand geweldig vinden en dat is diegene voor jou het einde. Aan het einde van je latijn dan ben je uitgeput. Soms denk je wel eens was het einde maar in zicht, want dit is wel heel zwaar. Aan het einde van de rit maak je de rekening op en of je nu in de plus staat of in de min,
het einde komt voor ons allemaal. Het einde voor een oude website, het begin van een nieuwe. Ik maak er voor deze passant een einde aan. Tot volgende week.