Jumbo Voetbaldagen 2019

Adres drieterskuil
Website bekijken
Maximaal aantal deelnemers 200
Op 13, 14 en 15 augustus 2019 organiseert Oirschot-Vooruit wederom de Jumbo Voetbaldagen. Aan dit driedaagse evenement, waarin voetbal en plezier voorop staan, kan worden deelgenomen door alle kinderen van geboortejaar 2005 t/m 2010. Jongens, maar zeker ook meisjes, worden getraind door enthousiaste begeleiders met de nodige voetbalervaring en diploma's.
Het inschrijfgeld is gelijk gebleven aan de laatste jaren namelijk 85 euro. Hiervoor krijgen de kinderen tijdens de voetbaldagen driemaal middageten, fruit, voldoende drinken en mogen ze de speciale voetbaldagenkleding houden. Als klap op de vuurpijl krijgen ze ook de voetbal, waarmee ze tijdens deze dagen hebben gespeeld, mee naar huis!
Schrijf je snel in want vol is vol!!

De JumboVoetbaldagen staan al jaren garant voor voetbalplezier. De kinderen worden getraind op verschillende voetbalonderdelen zoals: balvaardigheid, traptechniek, samenspelen en sportiviteit.
Van 's morgens 9.00 uur tot 's middags 16.00 uur worden de kinderen 3 dagen begeleid door vele vrijwilligers.
Ook voor eten en drinken wordt gezorgd. Bijzonderheden (gedrag, eetgewoontes, allergie├źn, medicijnen, etc) graag vermelden op het aanmeldingsformulier. Ook kunt u hier de kledingmaten aangeven van uw kind. Deze unieke kleding mogen ze na afloop natuurlijk mee naar huis nemen. Let hierbij op dat uw kind nog enkele centimeters kan groeien voordat de voetbaldagen van start gaan.
Vergeet niet aan te geven van welke club uw kind lid is zodat we bij de groepsindeling hier rekening mee kunnen houden.

Voorwaarden bij deelname aan de voetbaldagen:
- Na invullen van het deelnameformulier en bevestiging, krijgt u een E-mail waarmee u uw deelname moet bevestigen. Dit geldt niet voor leden van Oirschot-vooruit die ingelogd zijn.
- Wij doen geen incasso, ook al heeft u dit aangegeven bij de aanmelding. U dient het inschrijfgeld, binnen twee weken na aanmelding, over te maken op het rekeningnummer van Oirschot-Vooruit: NL67RABO0112360351 , onder vermelding van: JVBD 2019 en naam van het kind.
- Annuleren is mogelijk tot 31 maart ivm de bestelling van de kleding. Na deze datum zijn wij genoodzaakt om een gedeelte van het betaalde bedrag in te houden.
- Leden van OV die meerdere kinderen willen inschrijven dienen uitgelogd te zijn.

Online inschrijven voor deze activiteit is niet meer mogelijk
Bijdrage:
  • Lid, Extern