14-16aug.2018

Website bekijken
Maximaal aantal deelnemers 200
Jumbo Voetbal Dagen 2018
Op 14, 15 en 16 augustus 2018 organiseert Oirschot-Vooruit wederom de Jumbo Voetbaldagen. Aan dit driedaagse evenement, waarin voetbal en plezier voorop staan, kan worden deelgenomen door alle kinderen van geboortejaar 2004 t/m 2009. Jongens, maar zeker ook meisjes, worden getraind door ruim 40 enthousiaste begeleiders met de nodige voetbalervaring en diploma's.
Het inschrijfgeld is gelijk gebleven aan vorig jaar namelijk 85 euro. Hiervoor krijgen de kinderen tijdens de voetbaldagen driemaal middageten, fruit, voldoende drinken en mogen ze de speciale voetbaldagenkleding houden. Als klap op de vuurpijl krijgen ze ook de voetbal, waarmee ze tijdens deze dagen hebben gespeeld, mee naar huis!
Schrijf je snel in want vol is vol!!! Vanaf 180 inschrijvingen gaat de inschrijving van uw kind op een reservelijst.
De JumboVoetbaldagen staan al jaren garant voor voetbalplezier. De kinderen worden getraind op verschillende voetbalonderdelen zoals: balvaardigheid, traptechniek, samenspelen en sportiviteit.
Van 's morgens 9.00 uur tot 's middags 16.00 uur worden de kinderen 3 dagen begeleid door ruim 40 vrijwilligers.
Ook voor eten en drinken wordt gezorgd. Bijzonderheden (gedrag, eetgewoontes, allergie├źn, medicijnen, etc) graag vermelden op het aanmeldingsformulier. Ook kunt u hier de kledingmaten aangeven van uw kind. Deze unieke kleding mogen ze na afloop natuurlijk mee naar huis nemen. Let hierbij op dat uw kind nog enkele centimeters kan groeien voordat de voetbaldagen van start gaan.
Vergeet niet aan te geven van welke club uw kind lid is zodat we bij de groepsindeling hier rekening mee kunnen houden.

Voorwaarden bij deelname aan de voetbaldagen:
- Na invullen van het deelnameformulier en bevestiging, krijgt u een E-mail waarmee u uw deelname moet bevestigen. Dit geldt niet voor leden van Oirschot-vooruit die ingelogd zijn.
- U dient het inschrijfgeld, binnen twee weken na aanmelding, over te maken op het rekeningnummer van Oirschot-Vooruit: NL67RABO0112360351 , onder vermelding van: JVBD 2018 en naam van het kind.
- Leden van OV die meerdere kinderen willen inschrijven dienen uitgelogd te zijn.

Online inschrijven voor deze activiteit is niet meer mogelijk
Bijdrage:
  • Lid, Extern