Oirschot Vooruit ontvangt KNVB certificering “Lokale jeugdopleiding”

18 oktober 2021 19:45

We hebben met succes deelgenomen aan het Kwaliteit- & performance (K&P) programma van de KNVB. Het programma is een initiatief om betaald voetbalclubs en amateurverenigingen te ondersteunen om de jeugdopleidingen een nieuwe kwaliteitsimpuls te geven.

NMC Bright heeft onze vereniging middels een onafhankelijke audit succesvol doorgelicht. Op diverse elementen zoals beleid & bestuur, opleidingsvisie, ontwikkeling spelers & trainers, accommodatie & voorzieningen en talentontwikkeling conform eisen die daar door de KNVB aan worden gesteld op lokaal niveau. De werkgroep K&P, onder leiding van Joost Kemps, heeft het afgelopen jaar hard gewerkt om te komen tot een succesvolle afronding van het traject.

Afgelopen zaterdag hebben we uit handen van de heer Bas Lammers, vertegenwoordiger van de KNVB, het felbegeerde Kwaliteits- & Performance-certificaat ontvangen en zijn daarmee een erkende lokale jeugdopleiding.

We zijn zeer blij met deze certificering en zien dit als bevestiging van de prima jeugdopleiding van onze vereniging. Na de renovatie van ons sportpark is dit een nieuwe impuls voor onze vereniging. Uit de audit zijn nog een aantal vervolgprojecten gedefinieerd om de komende jaren op te pakken en de vereniging continue te blijven verbeteren.

_DSC7704.JPG