Google analytics Toestaan Niet toestaan

OV 1 wint overtuigend van RVU

12 juni 2022 19:45

Oirschot Vooruit dendert in 32 minuten als een sneltrein door! Op ’t Sportpark aan de Molenweg in Rothem (gemeente Meerssen) was ook de Limburgse Pater Jac Maas aanwezig. Hij woonde in 1966 bij Paters Montfortanen en speelde regelmatig mee met ons eerste elftal. Henk Meeuwis en Ad van Overdijk (Cas) waren teamgenoten. Hij volgt de Groen-Witten nog steeds op de voet!

Om 14.30 uur floot de prima leidende scheidsrechter Oscar van Hoof af voor de wedstrijd RVU - Oirschot-Vooruit en 32 minuten later was de wedstrijd beslist 0-5:
    * 11de minuut kopbal Job van Gestel;
    * 13de minuut kopbal Bram van Straten;
    * 17de minuut kopbal Daan Hagemeier;
    * 23ste minuut pingel Joris Swaanen;
    * 32ste minuut kopbal Job van Gestel.

Oirschot-Vooruit zat er bovenop met absolute uitblinker TEUN v/d BIGGELAAR. In de 43ste minuut eerste wapenfeit RVU, direct raak.  Kenneth Schenk scoorde 1-5, dit was tevens de ruststand.

RVU kwam feller en aanvallend uit de kleedkamer, maar op een strafschop van Joeri Poper na kwam Oirschot-Vooruit niet echt in gevaar. Testimony Odetola-Benjamin was wel steeds dreigend maar met weinig rendement. Compliment aan alle spelers en staf maar ook zeker aan onze keeperstrainer Timen Beijes die door de blessure van Niels Stockman op doel stond. Hij was de situaties dikwijls de baas was. Eindstand 2 – 5 !

En dank aan Jan van de Biggelaar die met zijn bus van MY-TAX spelers en supporters veilig heen en terug heeft gereden.

A.s. donderdag UIT om 20.00 uur vervolg nacompetitie tegen Sportclub 25 uit Bocholtz. Iedereen is van harte welkom om onze jongens in Zuid Limburg aan te moedigen.

Opstelling Oirschot-Vooruit:
    Timen Beijes, Koen van Heerebeek (Jip Stam), Alex van Overdijk (Sil Hesselberth), Job van Gestel, Devin van de Schoot, Koen Versteden, Teun van de Biggelaar, Joris Swaanen, Fons Meeuwis, Daan Hagemeier (Rens van Gaal) en Bram van Straten (Koos Gloudemans).