Update 4: Nieuwe Coronarichtlijnen

14 december 2021 7:45

De overheid heeft afgelopen vrijdag nieuwe richtlijnen bekend gemaakt om Corona de kop in te drukken. De aanpassing met de meeste impact voor ons is dat sportaccommodaties vanaf 17.00 uur gesloten moeten zijn. Met andere woorden door de week 's avonds trainen is vanaf as maandag 29 november niet meer mogelijk. De nieuwe richtlijnen gelden vooralsnog voor drie weken.

Wat de gevolgen zijn voor het doorgaan van de competitiewedstrijden in het weekend, is nog niet duidelijk. De KNVB wil eerst in overleg treden met de overheid voordat hierin een beslissing wordt genomen. Wordt vervolgd.

Update 29 november: KNVB legt competitie voor weekend van 4 en 5 december deels stil. Meer informatie is terug te vinden op de website van de KNVB.

Update 3 december: Na het weekend van 4 en 5 december start voor de A - categorie de winsterstop en de wedstrijden voor de B - categorie gaan tot en met 19 december wel 'gewoon' door. Meer informatie is terug te vinden op de website van de KNVB.

Update 14 december: onze overheid heeft de geldende richtlijnen met vier weken verlengd tot en met 14 januari. Dit betekent onder andere dat ons sportpark na 17.00 uur nog steeds niet toegankelijk is.

Update 18 december: aanvullende op de reeds geldende richtlijnen is nu ook onze kantine tot en met 14 januari gesloten.

Vragen over de diverse mogelijkheden om te trainen (door de week overdag, weekend, kerstvakantie) mogen gesteld worden aan de STC en JTC.