Google analytics Toestaan Niet toestaan

Teamindelingen jeugd 2024 - 2025

2 juni 2024 10:00

Beste spelers en ouder(s)/verzorger(s).

Hier volgt de teamindeling voor het nieuwe seizoen. Deze is volgens de procedure samengesteld door de coördinatoren van iedere leeftijd, de Hoofd Jeugd Opleiding in samenwerking met de trainers en coaches (het kader) van ieder team. Mijn dank én mijn complimenten gaan uit naar al deze vrijwilligers die zich het hele jaar hebben ingezet om alle spelers te helpen zich te ontwikkelen en met plezier te laten voetballen. Met de kaders van het beleidsplan hebben zij met zorg een teamindeling samengesteld waarbij rekening is gehouden met zoveel mogelijk wensen op het gebied van plezier en ontwikkeling. Daarnaast hanteren we de stelregel clubbelang, teambelang en dan individueel belang.

Klik hier voor het overzicht van de jeugdteams voor het seizoen 2024 - 2025.

Het kan natuurlijk zijn dat wij ondanks onze zorgvuldigheid zaken over het hoofd hebben gezien die van invloed zijn op de indeling. Meld je dan aan voor een gesprek. Zie procedure hieronder:

Indienen bezwaar: Tot en met woensdag 5 juni is er de mogelijkheid voor ouders om via mail een gesprek aan te vragen met de JTC n.a.v. de teamindeling. In de mail geven ouders het volgende aan: Over wie het gaat (welke speler) en wat de reden is voor het gesprek. Stuur de mail naar [email protected].

Zaterdag 8 juni: Bezwaargesprekken vinden plaats tussen 9.00 – 11.00 uur. Aanmelders voor een gesprek krijgen persoonlijk bericht voor een afspraak op deze ochtend.

Afgelopen week waren de laatste trainingen met het huidige team. Er zijn al wat feestjes gevierd om afscheid te nemen van elkaar. De trainers zijn veelal op een ludieke manier bedankt en in het zonnetje gezet voor hun inzet het afgelopen seizoen. Mocht dit nog gepland staan, veel plezier gewenst.

Tot 21 juni as mag er met de nieuwe teams getraind worden. De selecties van JO14, JO17 en JO19 gaan in deze periode trainen en oefenwedstrijden spelen om te bepalen wie in welk team komt. Overleg met Ralf van Nunen wanneer er plaats is.

De zomervakantie start voor de kinderen op maandag 8 juli as.

De eerste trainingen van het nieuwe seizoen starten op maandag 19 augustus as. Selectieteams starten eerder en krijgen bericht via de trainer.

Spelers met de geboortejaren 2010-2015 die zich hebben ingeschreven voor de Jumbo Voetbal Dagen zijn al actief op 13, 14 en 15 augustus as.

Namens de JTC,

Haico van Liempd