JO10-2 sluit seizoen feestelijk af!

14 juni 2022 9:00

Afgelopen zaterdag heeft de JO10-2 van OV samen met ouders het seizoen feestelijk afgesloten. Onder het genot van een lekkere BBQ, drankje en mogelijkheid tot een verfrissende duik hebben we het afgelopen seizoen samen nog eens doorgenomen en officieel afgesloten.

De spelers van de JO10-2 ontvingen een echte persoonlijke FiFA kaart waar voor iedereen de dik verdiende score van 99 op gepresenteerd was. Ook de leiders ontvingen vanuit de ouders een leuk aandenken in de vorm van een WC-tegel met leuke spreuk.

Bij deze willen we iedereen binnen OV bedanken die eraan heeft bijgedragen dat onze jongens een leuk en plezierig seizoen hebben gehad. De resultaten waren wisselend maar iedere week stapten ze met veel plezier en vol overtuiging het veld in. In het bijzonder willen we de ouders bedanken die niet alleen wekelijks hun jongens kwamen supporteren maar ook ons als kader de ondersteuning hebben gegeven daar waar nodig.

Nogmaals bedankt!

Kader JO10-2